პროფესიონალური მომსახურებისსტანდარტები - სერვისპლიუსი
გსურთ, რომშექმნათლოიალურმომხმარებელთასტაბილურადმზარდირაოდენობა?
დაინტერესებულიხართ, რომპოტენციურიმომხმარებელიგადავიდეს – აქტიურიმომხმარებლისრანგშიდაგახდესთქვენიკომპანიისმომსახურების (პროდუქტის) პროვაიდერი?
მაშინგადაამზადეთთქვენიპერსონალიჩვენსსპეციალიზირებულტრენინგზე!!!
ტრენინგ-კურსისპროგრამა :
· საკომუნიკაციომენეჯმენტი
· ადამიანებთანურთიერთობისპრინციპები
· კლიენტურისეფექტიანიმომსახურეობა
· როგორიალოიალურიკლიენტურა?
· საკომუნიკაციობარიერები
· კლიენტურასთანურთიერთობის „ფორმულა“
· აქტიურიმოსმენისტექნიკა
· მომსახურეობის (პროდუქტის) პრეზენტაციისტექნიკა
· კლიენტისმოტივაცია
· როდესაცკლიენტიარგეთანხმებათ
· შეკითხვებისდასმისტექნიკა
· კლიენტურისტიპებიდამათთანმოქცევისწესები
· ჟესტებისენა
· სატელეფონოურთიერთობისსპეციფიკა. “ცივი” ზარები
· სატელეფონოსაუბრისეტიკეტი
· თქვენისატელეფონოიმიჯი
· როგორ უპასუხოთსწორად - სატელეფონოზარებს
· აბონენტების (კლიენტების) ტიპებიდამათთანსატელეფონოსაუბრის სპეციფიკა
· აბონენტებთანსაუბრისსიტუაციურიმოდელები; სატელეფონოპრეზენტაცია
· წინააღმდეგობებისგადალახვა. “აიკიდო” – ს მეთოდი.
ღირებულება - ინდივიდუალურად - 700 ლარი / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 8 საათი
2 –კაციან ჯგუფში - 600 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 8 საათი
3–4 კაციან ჯგუფში 450 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 10 საათი
5 – 10 კაციან ჯგუფში 300 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 12 საათი
აღნიშნული ტრენინგ-კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა ორენოვანი (ქართულ-ინგლისური) შესაბამისი დონის სერტიფიკატი!
რეგისტრაციისთვის დაგვიკავშირდით:
ტელ: 595050154, 593 614552, 577 46 48 62 - ინტელექტ ცენტრის ადმინისტრაცია.
ვებგვერდი: http://www.intelc.ge
ელ-ფოსტა: infointelc@gmail.com
Facebook: http://www.facebook.com/pages/ინტელექტ-ცენტრი/550181635087607?fref=ts